0
Get to store map Get to store map
Expressshop.lv veikals
Piedrujas iela 12, Riga
Bezmaksas autostāvvieta
Darba stundas:
Darba dienās 9:00 - 19:00
Sestdiena: 10:00 - 16:00
+371 64112220
[email protected]

Sabiedriskā transporta maršruts
Trolejbuss Nr. 15 līdz pieturai "Rēznas iela", kājām apmēram 5 min
Autobuss Nr. 13, 20 līdz pieturai "Piedrujas iela", kājām apmēram 2 min
Mikroautobuss Nr.263 virzienā uz Mežciemu pietura "Piedrujas iela"

Maršruts ar automašīnu (koordinātas)
Platums Z 56.93970
Garums A 24.17169

Piegāde

Latvija
Igaunija
Lietuva
Eiropa
Pakomati Omniva
Latvija 2.99 €
Igaunija 2.99 €
Lietuva 2.99 €
Eiropa 2.99 €
Punkti kartē
Pakomati Pastastacija
Latvija 2.99 €
Igaunija -
Lietuva -
Eiropa -
Punkti kartē
Circle-K punkti
Latvija 0.99 €
Igaunija -
Lietuva -
Eiropa -
Punkti kartē
Latvijas Pasts punkti
Latvija 2.99 €
Igaunija -
Lietuva -
Eiropa -
Punkti kartē
Kurjerpakalpojums
Latvija от 4.99 €
Igaunija от 4.99 €
Lietuva от 4.99 €
Eiropa от 9.99 €

Bieži uzdotie jautājumi

Piegādes iespējas

  • Kurjers līdz durvīm
  • Pakomati Omniva
  • Пакоматы Latvijas Pasts
  • Circle-K punktiCircle-K punkti
  • Latvijas Pasts nodaļas

Piegādājam uz Baltijas valstīm (Latviju, Igauniju un Lietuvu).

Piegādes laiku varat redzēt produkta lapā vai veicot pasūtījumu piegādes izvēles posmā.

Piegādes cena tiek veidota grozā, veicot pasūtījumu, atkarībā no piegādes veida un reģiona.

Варианты оплаты

  • Skaidrā (saņemot pasūtījumu veikalā)
  • Terminālis - maksājums ar karti (saņemot pasūtījumu veikalā vai piegādi ar kurjeru Rīgā)
  • Interneta banka (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut, LHV, Coop pank, Medicinos bankas, Šialiu bankas un citi
  • Tiešsaistes maksājums ar karti (VISA/Mastercard)
  • Bankas pārskaitījums
  • Kriptovalūta (Bitcoin un citi)

Pasūtījuma saņemšana veikalā

Jūsu ērtībai preču piegādes vieta ir Expressshop Rīgā, Piedrujas iela 12 (ierašanās no Piedrujas ielas un Pildas ielas).

Bezmaksas liela autostāvvieta abās veikala pusēs.

Glabājiet darba laiku darba dienās no 9:00 līdz 19:00.

Pazudis? Mūsu menedžeri jums palīdzēs pa tālruni. 64112220. Pazudis? Mūsu menedžeri jums palīdzēs pa tālruni. 64112220.

Pasūtījuma saņemšanas noteikumi

Pasūtījuma saņemšanas termiņu varat redzēt preces lapā vai veicot pasūtījumu piegādes izvēles posmā.

Atgriešanās tiesības un garantija

Jums ir tiesības atgriezt preces 14 dienu laikā (izņemot personīgās higiēnas preces).

Produkta garantija parasti ilgst 2 gadus, juridiskām personām parasti 1 gadu.

Turklāt dažiem produktiem ir ražotāja garantija, un tie var būt līdz 5 gadiem.

Ja vēlaties uzzināt par kādu konkrētu produktu, varat sazināties ar menedžeri, zvanot. 64112220.

Vai es varu veikt pasūtījumu uzņēmumam?

Pasūtīšanas laikā, ievadot savus datus, varat pārslēgties kā juridiska persona un ievadīt uzņēmuma datus.

Juridiska persona?

Kas ir Cashback?

Iegūstiet bezmaksas naudas atmaksas karti ar mūsu veikala logotipu un saņemiet līdz 5% no daudzu produktu summas katru reizi, kad veicat pasūtījumu, ievadot kartes ID.

Kas ir promokods?

Visi mūsu biļetena abonenti regulāri saņem īpašus piedāvājumus un reklāmas kodus, kas ļauj saņemt papildu atlaides pasūtījumiem, dāvanām vai bezmaksas piegādi.

Ja esat saņēmis reklāmas kodu, izmantojiet to pasūtīšanas laikā un atcerieties, ka katram kodam ir derīguma termiņš.

Ja vēl neesat mūsu abonents, iesakām to darīt tūlīt!

Kā saņemt aizdevumu?

Expressshop sadarbībā ar InCREDIT GROUP piedāvā ērtu un vienkāršu patēriņa kredīta nodrošināšanu jebkurai mūsu veikala precei.

Pasūtīšanas laikā, apmaksas brīdī, jums jāizvēlas kredīts ar kredītu. Pēc tam aizpildiet visus nepieciešamos laukus ar personas datiem.

  • Personīgā informācija
  • Deklarētā dzīvesvieta
  • Faktiskā dzīvesvieta
  • Informācija par darba vietu
  • Informācija par ģimeni, ienākumiem un pienākumiem
  • Kontaktpersona manas prombūtnes laikā

Lai aizņemtos preces, jums jābūt vismaz 18 gadus vecam. Jums būs nepieciešama derīga Latvijas pase.

Bezmaksas Cashback kartes reģistrācija

Atgrieziet naudu kontā, iegādājoties pie Expressshop, un Booking, AIliExpress, Alibaba, Sportland, Alandeko, Viada, LuLu, Multikino, Maxima, K Senukai un vēl tūkstošiem uzņēmumu visā pasaulē!

Cash back card

Līzings sadarbībā ar Incredit

Lai pieteiktos līzingam, lūdzu, aizpildiet līzinga pieteikuma formu.

  • Jums jābūt 18 gadu vecumu sasniegušai personai ar derīgu Latvijas pilsoņa vai nepilsoņa pasi.
  • Pieteikuma formā ir jāuzrāda oficiāla darba vieta.
  • Izziņa no darbavietas ir nepieciešama tikai pēc līzinga kompānijas pieprasījuma. Izziņai ir jābūt uz firmas veidlapas, jānorāda uzņēmuma reģistrācijas numurs, līzinga ņēmēja personas kods, ieņemamais amats un vidēja izpeļņa. Uz izziņas jābūt uzņēmuma vadītāja parakstam un paraksta atšifrējumam, kā arī uzņēmuma zīmogam.
Leasing company logo

Гарантия

1.1. Visām mūsu veikalā Expressshop.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija!

1.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm var būt atšķirīgs, dažreiz tas var būt līdz pieciem gadiem. Precizēt garantijas termiņu varat pie mūsu preces pārdošanas menedžera pa kontaktālruni: 28060088 vai 64112220.

1.3. Lai garantija būtu spēkā, obligāti ir jāuzrādā:

  • pirkuma apliecinošs dokumenta oriģināls (kases čeks, pavadzīme vai kvīts);
  • ražotāja vai izplātītāja garantija.

Garantijas talonam jābūt pareizi aizpildītam, obligāti jabūt uzrādītam pārdošanas datumam un garantijas termiņam.

1.4. Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz:

  • pārdotās preces papildus piederumiem, aksesuāriem un barošanas elementiem, kas ietilpst preces komplektācijā (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni, akumulātori, lādētāji, antenas, tālvādības pulti, saslēgšanas vadi, putekļu maisi, spuldzes un t.t.), kā arī stikla, porcelāna un papīra daļas un ar roku kustināmas plastmasas detaļas, kuru nolietošanās ir normāla parādība;
  • nenozīmīgiem defektiem, kas neiespaido pašas preces funkcionēšanu, piemēram, šķembas vai uzrakstu izdzišana uz preču korpusiem;
  • uz preču detaļām, kas sabojātas nolietošanas rezultātā.

1.5. Ražotāja garantija nav spēkā, ja:

  • precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi, kā arī veikts nesankcionēts preces remonts;
  • bojājumi radušies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, ugunsgrēks, zemestrīce un c.) vai nelaimes gadījuma apstakļos;
  • tika izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kartridži);
  • ja bojajumi radušies citu neatkarīgo apstākļu dēļ, piemēram, sprieguma svārstībās elektrotiklā, kas pārsniedz 10% no normas, nestandarta barošanas avotu izmantošana, nogulšņu veidošanās rezultātā radušies defekti, preces mehāniski bojājumi, svešķermeņu vai mitruma iekļūšana un c..
  • ja nav veikta regulāra servisa apkope (attiecās uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
  • ja iegādātā prece tika izmantota ražošanas un nestandartiem profesionālajiem mērķiem, kuriem netika paredzēta pēc lietošanas pamacības.
  • netika ievērota lietošanas instrukcija un pārkāpti ekspluatācijas noteikumi;
  • komunikāciju un satelīttelevīzijas tīkla parametru un citu sadzīves faktoru nesakritības dēļ.

1.6. Sabojāto preci ir jāpiegādā uz garantijas talonā norādīto servisa centru, līdzi ņemot pirkuma apliecinošu dokumenta oriģinālu un garantijas talonu. Ja servisa centrs nav uzrādīts ir jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa tālruni: 28060088 vai 64112220.